NBA TAHMiN

Türkiye’nin Güncel NBA Tahmin Blogu

03.03.07

Posted by nbatahmin Mart 3, 2007

nater_400_070214.jpg

… BU GECE MACLARIN ERKEN BAŞLAMASI VE ZAMANIN KISITLI OLMASI NEDENİYLE TAHMİNLER TABLOSU SUNUYORUM …

mmmm.JPG

***** ( uzak durun )
( 1st) (ilk yarı )

…. BEYLER LÜTFEN YORUM YAZINIIZ ……

Bir Yanıt to “03.03.07”

  1. Umutis said

    Bwin in turkiyeye bahisi yasakladığı için bu aralar oynamaya ara verdim malesef, Nedense Sadece Bwin yasakladı ileride iddayı satın alırsa hiç şaşırmam. sana yorumlarında başarılar diliyorum acaba neden millet yorum yazmıyor onu merak ediyorum, bukadar derinlere inen bi tahminci arkadaşımız varken. acaba bilmiyorlarmı öyle bi sitenin vardugunu, bende google dan aratarak şans eseri buldum inşallah iyi olur kolay gelsin…

Bir Cevap Yazın

 
